Вітаємо!
Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982
Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету
Для включення публікацій до репозитарію необхідно:
- Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ "ХПІ"
- Заповнити форму для передачі матеріалів
Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.
З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: [email protected]

Розділи
Виберіть розділ, щоб переглянути його колекції.
- Колекція формується з 2023 р.
- Офіційний сайт http://ct-college.net
- http://vitv.kh.ua
- Офіційний сайт http://web.kpi.kharkov.ua/molnia
- Офіційний сайт http://library.kpi.kharkov.ua
- Науково-технічний журнал
- Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/daz
Нові надходження
Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.
Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
Самостійна робота з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» спрямована на поглиблення знань студентів у галузі сучасних технологій, які застосовуються у виробництві продуктів харчування та організації обслуговування в індустрії гостинності. Включає в себе вивчення інноваційних технологій приготування страв, таких як молекулярна кухня, використання роботизованих систем для приготування та обслуговування, впровадження 3D-друку продуктів харчування, аналіз технологій автоматизації на виробництві та в сфері обслуговування, вивчення екологічних інновацій, зокрема, дослідження впливу технологій на екологію та стале виробництво, включаючи використання екологічних матеріалів для пакування, енергоефективного обладнання та зниження харчових відходів; цифровізація обслуговування споживачів, впровадження мобільних додатків для замовлення їжі, використання штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів і персоналізації обслуговування, а також застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) для створення інтерактивних меню та віртуальних турів ресторанами або готелями; інновації в логістиці та ланцюгу постачання в т.ч. аналіз нових методів транспортування, зберігання продуктів та управління запасами для забезпечення свіжості та якості продукції з використанням цифрових платформ та "розумних" систем відстеження, розробку нових концепцій обслуговування, нових форматів ресторанів і готелів та інноваційних методів обслуговування споживачів. Метою самостійної роботи є не лише теоретичне освоєння інноваційних технологій, але й практичне їх застосування для розвитку навичок критичного мислення, аналізу нових трендів та впровадження нововведень у реальні бізнес-процеси.
Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
Виконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» є важливим етапом навчання, який дозволяє студентам закріпити теоретичні знання, застосовувати отримані знання на практиці, що сприяє глибшому розумінню нових технологій у виробництві та обслуговуванні; розвинути професійні навички, необхідні для сучасної індустрії; оволодіти сучасними інструментами та технологіями, ознайомитися з інноваційними рішеннями, програмами та технологіями, що активно використовуються у виробництві та сфері обслуговування споживачів; формувати критичне мислення та творчий підхід, дозволяє шукати нестандартні рішення для вдосконалення процесів обслуговування та виробництва; підвищити конкурентоспроможність, дозволяє студентам бути затребуваними на ринку праці, оскільки багато сучасних підприємств шукають фахівців, що вміють працювати з новими технологіями та розуміють сучасні тренди у виробництві та обслуговуванні. Студенти навчаються приймати рішення, розвивають критичне мислення та творчий підхід. Метою виконання практичних робіт є: закріплення теоретичних знань матеріалу, отриманого на лекціях, ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями, розвиток практичних навичок, формування компетентностей для вирішення практичних завдань, підвищення рівня конкурентоспроможності студентів, розвиток творчого підходу та підприємницьких здібностей.
Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
Сучасні вимоги до підвищення якості підготовки фахівців у сфері туризму і рекреації потребують активізації учбово-пізнавальної діяльності студентів, які спонукають їх до активної розумової й практичної діяльності в процесі оволодіння загальними і спеціальними (фаховими, предметними) компетенціями. Важливу роль у вирішенні цього завдання відіграє курсове проєктування, яке сприяє закріпленню і поглибленню теоретичних знань, розвитку професійних навичок, творчого мислення та ініціативи, самостійності, організованості та відповідальності. Курсовий проєкт – це індивідуальне науково-дослідне завдання, яке є творчим або репродуктивним вирішенням конкретних завдань щодо об’єктів практичної або наукової діяльності фахівця, що виконуються студентом самостійно під керівництвом викладача на основі знань та умінь, набутих під час вивчення дисципліни «Організація готельного господарства».